sexta-feira, 24 de agosto de 2012

Falta-me

Falta-me...
Falta-me o tempo, falta-me a paciência, falta-me a tolerância, falta-me a vontade…
Falta-me saber, falta-me o ar e falta-me o pensamento…
Falta-me a atenção, falta-me o respeito, falta-me a compreensão…
Falta-me algumas coisas…
Falta-me a essência, falta-me o Norte e falta-me o Sul…
Falta-me o dia para as perguntas e falta-me a noite para as respostas…
Falta-me algo que não consigo perceber…
Falta-me sentir…
Falta-me falar e falta-me ouvir…
Falta-me o silêncio e falta-me o barulho…
Falta-me o tumulto e falta-me a serenidade.
Falta-me a mentira e falta-me a verdade.
Falta-me o sorriso e falta-me a lágrima…
Faltas-me tu!
Falta-me tudo e nada me falta!
E tanto que penso no que falta, que assumo o que falta em mim.
Falta-me a peça Ou falta-me ser a peça.
Falta-me mais tempo para continuar...

Sem comentários: